Program 2024

Så er det endelig program til årets Lalandia Cup 2024 klar.

Vi har igen i år valgt at køre med online program og resultat førelse.
Dette foregår på  www.stævneportalen.dk/filskovif/

Det betyder at der ikke bliver sendt et fysisk program ud, men i stedet kan I finde jeres puljer i bjælken øverst på siden.
I Klub oversigten kan I finde klub/holdnavn og se rækkens næste kamp, ved at trykke på række navnet i øverste boks kommer i direkte over til den samlede pulje.
Efter hver kamp vil dommerbordet indtaste resultatet og i kan se hvordan placeringerne ændrer sig.

Programmet vil fremover blive opdateret på www.stævneportalen.dk/filskovif/ hvis der skulle komme ændringer inden stævnet, kan disse ses under sidste nyt.
Så en god ide vil være at tjekke siden i god tid inden i køre hjemmefra.

Vi har ligeledes vedhæftet et informationsbrev som I bedes læse igennem inden stævnet.

Aquadome: Vi vil gerne opfordre til at dem der har mulighed for at benytte aquadome på et senere tidspunkt end lige i stævne weekenden, vil gøre dette, da der igen bliver pres på aquadome. HUSK: badebilletterne gælder helt til 30/6-2024

Til dem der har booket overnatning, vil der i løbet af ugen komme et informationsbrev ud til jer.

Bemærk:
Hvis I ønsker at benytte bade-billetterne inden I skal spille jeres kampe, eller har andre spørgsmål til dette, skal I kontakte Lars Thomsen på 21968454 for at aftale nærmere om afhentning.

Til Info: Vi vil i løbet af weekenden komme rundt i hallerne og tage stemningsbilleder til pr materialer.

Info Lalandia Cup 2024 (1.6 Mb)
Tilmeld dig Lalandia Cup
Filskov IF | Stationsvej 18 | 7200 Grindsted | Telefon 31 68 86 52